Tilburg - Stationsstraat 20B

Kenmerken

Huurprijs € 150,- /m²/ jaar
Voorschot servicekosten € 42,50 m² / jaar
Kantoorruimte Tweede verdieping
Oppervlakte 633 m²
Status Beschikbaar
Verhuurdocumentatie Download
Plattegrond Download

Kantoor in de binnenstad van Tilburg

De kantoorruimte bevindt zich op de 2e verdieping van een gemoderniseerd multitenant kantoorgebouw aan de Stationsstraat in Tilburg. Het gebouw onderging een volledige transformatie in 2010, inclusief isolatie van de buitenschil, vervanging van ramen en kozijnen, en installatie van een duurzame E- en W-installatie. De kantoorunit heeft ook een eigen balkon aan zowel de voor- als achterzijde.

BEREIKBAARHEID

De kantoorruimte bevindt zich centraal in het bruisende centrum van Tilburg, op slechts een steenworp afstand van het NS Station. Deze locatie heeft een sleutelpositie vanwege de nieuwe onderdoorgang van de spoorlijn die het oude centrum van Tilburg verbindt met de opkomende Spoorzone.

Foto's kantoorgebouw

PARKEREN
Bij het gehuurde zijn 8 parkeerplaatsen beschikbaar op het achtergelegen, afgesloten parkeerterrein. Openbaar parkeren: rondom het gehuurde zijn voldoende, betaalde parkeerplekken aanwezig.

BEZETTING De kantoorruimte (inclusief installaties) is uitgelegd op een maximale, gelijktijdige bezetting van 115 personen / bezettingsgraad B3; 

ENERGIELABEL A (concept label)

OPPERVLAKTE
633 m² V.V.O. (incl. aandeel algemene ruimtes / exclusief een privé balkon aan de voor- en achterzijde), conform NEN 2580;

HUURPRIJS
Kantoorruimte: € 150 /m²/jaar
Voorschot servicekosten: € 42,50 /m²/jaar
Parkeerplaats: € 1200,- per parkeerplaats per jaar

HUURPERIODE 5 jaar + 5 optiejaren

  • Basis W-installatie, inclusief:
    • Hoofdverwarming d.m.v. radiatoren;
    • Basiskoeling door een voorkoeling op de luchtbehandeling;
    • De kantoorruimte is voorzien van een gebalanceerd ventilatiesysteem, inclusief warmteterugwinning op de retourlucht. De aan- en retourluchten zijn gescheiden en er wordt altijd verse buitenlucht aangezogen. De ventilatie installatie heeft een verhoogde capaciteit (minimaal ‘frisse scholen klasse B’).

OPTIONEEL OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in principe met de bestaande indeling opgeleverd. Het (huurders)specifieke inbouwpakket is voor rekening van huurder. De realisatie van dit inbouwpakket kan door verhuurder voor huurder worden verzorgd.

Opleveringsniveau: CASCO+

  • Wand- en vloerafwering;
  • Nieuw: Vloerafwerking o.b.v. projecttapijt, kleurkeuze in overleg;
  • Nieuw: Basis verlichting (o.b.v. LED);
  • Een gedeelde, gescheiden toiletvoorziening op de verdieping (M/V);
  • Basis E-aansluitingen in wand (vloerpotten niet mogelijk);
  • Basis data-aansluiting o.b.v. UTP CAT 6 in wand, centraal uitkomend en gepatched in de technische ruimte. In het pand is tevens een (dark) glasverbinding afgemonteerd;
  • Een gebouw gebonden alarminstallatie inclusief zonering. De kantoorruimte is een eigen, afgesloten zone binnen het alarmsysteem;
  • Een basis pantry, inclusief tafelmodel koelkast, vaatwasser, spoelbak en onderbouw kasten;

Foto's kantoorruimte

HUURBETALING: Huurbetaling per maand vooruit door middel van een automatische incasso

INDEXERING: jaarlijkse indexering op 1 juli op basis van het jaarprijsindexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2000=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

VOORBEHOUD HUUR: Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar (Van der Weegen Holding B.V.)

BTW: Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Doordat het pand ouder is dan 10 jaar en niet meer binnen de herzieningstermijn valt, is het pand zeer interessant voor niet-BTW-plichtige bedrijven. De huurprijs wordt voor niet-btw-plichtige bedrijven met 3,5% verhoogd.

VOORSCHOT SERVICEKOSTEN

In het voorschot servicekosten zijn voor huurder (in ieder geval) de volgende leveringen en diensten opgenomen:

  • Verbruik elektra kantoorruimte + algemene ruimtes en installaties
  • Verbruik gas kantoorruimte + algemene ruimtes en installaties
  • Verbruik water kantoorruimte + algemene ruimtes
  • Schoonmaak algemene ruimtes
  • Glasbewassing buitenzijde
  • Onderhoud alarminstallatie
  • Onderhoud en keuringen E- en W-installatie
  • Onderhoud voorterrein / buitenterrein
  • Administratiekosten (5%)

CONTRACT: conform standaard ROZ-Model Kantoorruimte

ZEKERHEIDSSTELLING: Bankgarantie ter hoogte van drie maanden huur inclusief servicekosten en btw

Locatie kantoorgebouw

naar boven
© 2005 - 2024, HIERVESTIGEN.NL