Dé kantoor & bedrijfsruimte site van Van der Weegen bouwgroep
 
 

Coronavirus: bezichtigingen van kantoor- of commerciële ruimtes

Sinds de uitbraak van het coronavirus in Nederland heeft Van der Weegen Vastgoedmanagement de nodige maatregelen getroffen, waarbij wij de richtlijnen van het RIVM opvolgen. Dit heeft consequenties voor onze dienstverlening en bezichtigingen, hieronder vindt u de belangrijkste zaken op een rij.

Bezichtigingen van kantoren / commerciële ruimtes
In principe is het mogelijk om, onder onze begeleiding, een kantoor- of commerciële ruimte te bezichtigen. Hierbij nemen wij de richtlijnen, zoals afgegeven door het RIVM, volledig in acht en blijven op gepaste afstand van anderhalve meter. Daarnaast hebben wij een aantal aanvullende maatregelen, te weten:

  • Bezichtigingen vinden enkel plaats in leegstaande kantoor- of commerciële ruimtes. Tijdens de bezichtiging zullen er geen andere personen aanwezig zijn dan u, een van onze medewerkers en (eventueel) de makelaar;
  • Bezichtigingen bij voorkeur met 2, maximaal 3 personen. In overleg is het mogelijk om met meer personen te komen, de bezichtiging wordt dan opgedeeld in meerdere (kleinere) groepen;
  • Mocht de kantoorruimte zich op een verdieping bevinden én is er is een lift aanwezig? Dan gaat u gescheiden met de lift naar de betreffende etage;
  • Voorafgaand aan de bezichtiging zorgen wij dat de ruimte goed geventileerd is;
  • Alle te bezichtigen ruimtes zijn vooraf opengemaakt, deuren staan open en ruimtes zijn vrij toegankelijk;
  • Wij zullen bij de bezichtiging, afhankelijk van de grootte van de kantoor- of commerciële ruimte bij voorkeur in een groter, algemeen gedeelte blijven. U kunt zelf vrij in de ruimte rondlopen. Eventuele vragen en/of overleg zullen bij voorkeur buiten of in een grote algemene ruimte plaatsvinden;

Wij vragen u om voorafgaand aan een bezichtiging aan te geven hoeveel personen er bij de bezichtiging aanwezig zijn. Gelet op bovenstaande maatregelen kan het voorkomen dat het plannen van een bezichtiging mogelijk langer duurt.

Overleg / besprekingen
Mocht u een afspraak willen maken dan is dat uiteraard mogelijk. In overleg bepalen we samen met u hoe en wanneer de afspraak plaats zal vinden (bijvoorbeeld via telefoon, Skype, Microsoft Teams of op kantoor). Wij passen ons daarin zoveel mogelijk aan, aan uw wensen.  Ons kantoor is open, maar er is sprake van een minimale bezetting. Daarnaast is de beschikbare ruimte op kantoor, gezien de aanbevolen afstandsbeperking beperkt tot maximaal 2 externe personen.

Tot slot 
De ontwikkelingen volgen elkaar snel op en aanvullende maatregelen zijn dan ook niet uitgesloten. Mocht er iets veranderen in onze dienstverlening of onze bereikbaarheid dan informeren we u daar zo snel mogelijk over via onze communicatiekanalen. U kunt ook altijd contact met ons opnemen per telefoon (013-5352135) of via de mail (vastgoedmanagement@vanderweegen.nl)

Wij verzoeken u vriendelijk om bovenstaande maatregelen in acht te nemen voor zowel uw als onze gezondheid.